2018 MPB 16.13.512 – i5 vs i7
-
16.13.512 i5
Hääled:57 69,5% -
16.13.512 i7
Hääled:25 30,5%
-
- Valijaid kokku
cman-uk
Originaalplakat- 27. oktoober 2009
- 31. juuli 2018
13/16/512 peetakse 'armsaks kohaks', kuid paljud on eelistanud i5 protsessorit, mitte i7. Miks on see? Olen näinud kommentaare, mis viitavad sellele, et i7 valides ärge oodake palju enamat.
Omanikele 2018 MPB 16.13.512 mis protsessori sa valisid ja miks?
QCassidy352
- 20. märts 2003
- Lahe piirkond
- 31. juuli 2018
cman-uk ütles: Ootan (11 päeva ja loen) oma 2018. aasta MPB 13/16/512 i7 saabumist ja olen vahepeal MR-i kohta teinud järgmised tähelepanekud:Nagu alati, sõltub see sellest, milleks te seda kasutate, kuid lühike vastus on, et tüüpilise kasutaja jaoks ei leia, et neljatuumaline i5 on piiravaks teguriks paljude ülesannete jaoks. i5 võib ka jahedamalt töötada.
13/16/512 peetakse 'armsaks kohaks', kuid paljud on eelistanud i5 protsessorit, mitte i7. Miks on see? Olen näinud kommentaare, mis viitavad sellele, et i7 valides ärge oodake palju enamat.
Omanikele 2018 MPB 16.13.512 mis protsessori sa valisid ja miks?
Proua.
juurde
- 14. märts 2009
- 31. juuli 2018
https://en.wikichip.org/wiki/intel/cores/coffee_lake_u
Asi on selles, et Apple pani i5 -> i7 versiooniuuendusvõimalusele oma kuludega võrreldes rasva juurdehindluse. Kui tahad parimat, torgatakse sind natuke – ei midagi uut!
maflynn
Moderaator
Töötaja- 3. mai 2009
- Boston
- 31. juuli 2018
cman-uk ütles: Omanikele 2018 MPB 16.13.512 mis protsessori sa valisid ja miks?See ei ole see, milleks teised inimesed seda kasutavad, vaid teie vajadustele vastava masina konfigureerimine. Mis on selle kasutusotstarve?
SSD-GUY
- 20. september 2012
- Tähtedevaheline
- 31. juuli 2018
Proua.
juurde
- 14. märts 2009
- 31. juuli 2018
SSD-GUY ütles: Kas on mingeid võrdlusnäitajaid, mis näitavad, et i5-l on parem aku tööiga kui 13-tollise i7-l?Olenevalt kasutusharjumustest ei ole mõeldav, et see võib olla ka vastupidi, sest i7-d on kõige populaarsem räni, mis saab veidi väiksema pingega hakkama.
Patcell
juurde
- 8. august 2016
- Bergeni maakond, NJ
- 31. juuli 2018
frou ütles: Olenevalt kasutusharjumustest pole mõeldav, et see võib olla ka vastupidi, sest i7-d on kõige populaarsem räni, mis saab veidi väiksema pingega hakkama.See on tõsi. Põhimõtteliselt erineb antud põlvkonna protsessoride kõigi tasandite vahel see, et kiiremad on kõrgema kvaliteediga. Kui keedate selle maha, tähendab see põhimõtteliselt seda, et kõrgema binned CPU (antud juhul i7) on võimeline töötama kõrgemal taktsagedusel, jäädes samas TDP-sse. Teoreetiliselt ei tohiks see soojuse tootmist mõjutada, kuna TDP jääb samaks.
Astes seda sammu edasi, nagu eelmine plakat mainis, on võimalik, et i7 võib tõepoolest töötada jahedamalt ja kasutada vähem energiat, kuna see on kvaliteetsem. Vähemalt ei tohiks i5 ja i7 soojuse tekkes ega aku tööeas vahet olla. See on minu arusaam pärast arutelu protsessori kujundajaga.
Nagu öeldud, ma isiklikult ei usu, et 13-tollise mudeli i5 ja i7 erinevus on uuendushinda väärt.
Proua.
juurde
- 14. märts 2009
- 31. juuli 2018
cman-uk
Originaalplakat- 27. oktoober 2009
- 31. juuli 2018
maflynn ütles: See pole see, milleks teised inimesed seda kasutavad, vaid teie vajadustele vastava masina konfigureerimine. Mis on selle kasutusotstarve?
Teie küsimusele:
Põhialused: meedia raske veebisirvimine, tekstitöötlus, Excel jne.
Hobi: Lightroom, Photoshop, iMovie ja Premiere Pro – 4K redigeerimiseks, kuid rõhun hobivideote jaoks, mitte professionaalsetele vajadustele
Teie esialgsele kommentaarile:
Otsustasin hankida parimad tehnilised andmed, mida saate endale lubada. Mul oli määratud 16 Gb 512 Gb (minu eelmine MBP oli määratud 8 Gb ja 256 Gb, nii et teadsin, et nii RAM-i kui ka SSD-d peavad varasema kasutuse ja tulevase kontrollimise põhjal suurendama) ja otsustasin, et võin laiendada i7-le – jällegi tulevase kontrolli eesmärgil. '. C
Kood seitse
juurde
- 31. detsember 2008
- 31. juuli 2018
Ma eelistan, et ta saaks Maci. Suurepärase valikuna on pakutud 13 MBP, 16 Gb mälu, 512 SSD kindlasti. Minu mure, nagu ka cman-uk puhul, on i5 või i7?
Marketh
- 21. juuli 2018
- Manchester, Ühendkuningriik
- 31. juuli 2018
macnmac
juurde
- 18. juuni 2017
- Apple Park
- 31. juuli 2018
jerryk
Kaastööline
- 3. november 2011
- SF lahe piirkond
- 31. juuli 2018
Esiteks on tootluse kasv hindade tõusu arvestades tagasihoidlik.
Teiseks põhjustas soojuse tekke suurenemine pidurdamist. Ja see pole toimunud ainult MBP-de puhul
Mul pole aimugi, kas praeguse protsessorite partii drossel on tõsi, kuid võrdlusnäitajatel on kasumid siiski tagasihoidlikud. Seega, kui ma saaksin 13-tollise, kalduksin i5 poole.
justinf77
juurde
- 18. mai 2003
- 31. juuli 2018
Samuti töötab i5 tavaliselt jahedamalt ja sellel on parem aku tööiga kui i7-l. Seetõttu kasutab Apple i5-t aku kasutusaja turundusnumbrite jaoks ja i7-t jõudlustundusnumbrite jaoks. Isegi siin on erinevus väike, kuid 20-minutiline lisaaku kestvus on minu jaoks kasulikum kui see harv juhus, kui i7-ga ülesande täitmiseks säästetud mõni sekund võib mulle kasuks tulla.
cman-uk
Originaalplakat- 27. oktoober 2009
- 31. juuli 2018
Kuulame i7 meeskonnalt... V
vtgeek
- 21. september 2012
- 31. juuli 2018
Nõustun täielikult i5,16 GB RAM-i ja 512 GB SSD-ga, mis on 13-tollise tootesarja parim koht.
Teiste inimeste arvuteid ja virtuaalmasinaid parandades oleksin selle masina tellinud, välja arvatud 1TB SSD-ga. Kuid minu kohalikus õunapoes oli konfiguratsioon i7-ga laos. Nimetage i7 minu ostu impulsiivseks osaks. Selle hind nüüd koos protsessori uuendamisega...
Ma ei arva, et see on praeguse Touch Bar MacBook Pro tootesarja jõudluse seisukohast vale samm. See on esimene masin 20-st, mille eest AppleCare'i ostsin.
Wags
- 5. märts 2006
- Nebraska, USA
- 31. juuli 2018
Lennyvalentin
- 25. aprill 2011
- 31. juuli 2018
cman-uk ütles: Kuulame i7 meeskonnalt...Noh, teised võivad muidugi teistmoodi tunda, kuid ma pean esikohale graafika jõudlust ja parim GPU on i7-s, nii et seal on. Nagu keegi mainis, saab i7 täis L2 vahemälu; Varem võis GPU kasutada CPU L2 puhvrina välismälu liikluse vähendamiseks (mis on sülearvutis aeglane), kuid tänapäeval võib graafika vahemälu jaoks olla rohkem ruumi, lisaks on sellel ka 128 MB Crystalwell eDRAM-i kiip, nii et võib-olla pole CPU L2 eemaldamine enam vajalik.
Olen uudishimulik, et lõpuks näha, kuidas asjad kaasaegsel integreeritud graafikal töötavad. Minu praeguse MBP liivasild iGPU toetub ainult oma põhilisele DRAM-ile, mis on tänapäevase standardi järgi aeglane (1333MT), seega oli graafika jõudlus mitte-võrkkestade 1280*800 pikslite puhul väga nõrk. See on täna madal rezis, iPhone'idel on tänapäeval rohkem piksleid ja see oli üldiselt kohutavalt aeglane. Kui arvuti oli suhteliselt uus, võisin sellel tegelikult WoW-d mängida, kui seadistused maha keerasin; Mäletan, et tegin Cataclysmi ajastul oma sülearvutiga igapäevaseid ülesandeid Deepholme'is, istusin kohvikus ja kasutasin jaastatud telefoni Interneti-ühendust, kuid aastate möödudes ja mängu nõudlikumaks muutudes jõudlus langes. Nüüd WoW isegi ei käivitu enam. 'Teie graafikakaarti ei toetata', öeldakse. Noh, aitäh, Obama! lol
Nii et ma loodan, et saan oma oma täna tegelikult kätte, kuna tellimisest on möödunud rohkem kui kaks nädalat ja mulle öeldi '1-2 nädalat'. Aga ma ei hoia hinge kinni, sest mul pole kunagi nii vedanud. Nii... meh. lol
üles ja alla
juurde
- 10. aprill 2017
- 31. juuli 2018
cman-uk ütles: Huvitaval kombel on siiani enamik vastuseid i5 poolt, kuid küsitlus näitab praegu 42% i7 kasuks – see pole sugugi tähtsusetu osa.Ma armastan oma i7. See on ülikiire ja kiire ning töötab hästi. Minu fännid ei jookse peaaegu kunagi kergete ülesannetega, näiteks veebisirvimisega. (0 RPM) Protsessori lähedustemperatuurid on keskmiselt 28–38. Ja aku tööiga on olnud suurepärane, olenevalt sellest, mida ma teen. Olen märganud, et 2–3 klõpsuga alla 100% heleduse aku eluiga ei vähene. Ma arvan, et nende ekraane on tõhususe osakonnas alates 2012. aastast täiustatud.
Kuulame i7 meeskonnalt...
Ma ei ütle, et i5 ei oleks sarnane või sama. Kuid ma ei kahetse ja i7-ga pole siiani probleeme olnud.
tonyz123456
- 4. aprill 2017
- 31. juuli 2018
Uus_Mac_lõhn
- 17. oktoober 2016
- Shanghai
- 31. juuli 2018
Codeseven ütles: Mitte cman-uk lõime kaaperdamiseks, kuid see on ka minu jaoks õigeaegne teema, st 13 MBP i5 vs i7. Minu puhul aitan ma sõbral valmistuda Ühendkuningriigis ülikooli astumiseks. Ta õpib arhitektuurset disaini. Märkused selle jämedate kohta viitavad arvutile, millel on vähemalt 16 Gb mälu, 500+ HD ja 'kiire' protsessor. Kasutatud tarkvara on Adobe Creative Suite, Vectorworks ja Rhino. Tema professor ütleb, et ta eelistab isiklikult Mac-arvuteid, kuid ta saab arvutiga raha eest rohkem tulu (samuti arvan, et need arvutiprogrammid on kõik arvutipõhised? Kuigi ta võiks jämedalt kasutada BootCampi).
Ma eelistan, et ta saaks Maci. Suurepärase valikuna on pakutud 13 MBP, 16 Gb mälu, 512 SSD kindlasti. Minu mure, nagu ka cman-uk puhul, on i5 või i7?
Mainitud tarkvara on MacOS-is. Siiski oleksin väga üllatunud, kui kuulen, et nad õpivad arhitektuuri ega kasuta AutoCADi ja 3DS MAXi – need on enam-vähem tööstusstandardid, samad nagu PhotoShop jne. Neil oleks parem kasutada Windowsi arvutit ja kasutada Autodeski tarkvara, see seadistaks neid töökohal paremini, kuna kõik nõuavad, et teil oleks AutoCAD/3DS MAX-i mõistmine, tõenäoliselt sobiks neile ka Vectorworksi tundmine, kuid seda kasutaksid ainult väga väikesed sõltumatud ettevõtted. Igatahes mõtlemiseks, aga te olete parim õppetarkvara, mida saate pärast kursust ka professionaalses maailmas kasutada.
Muidu tahad korralikku CPU-d, pole vaja parimat saadaolevat asja – see on ainult ülikooli kursus, mitte just pilvelõhkuja modelleerimine. GPU on hea, et saada keskpärane. Isiklikult soovitaksin sarnast seadistust, kuna 16 GB RAM / SSD on kõik, mida soovite, 256 GB on hea, 512 GB on parem ja vähemalt i5 protsessor.
Maci ostmine on äärmine luksus, eriti kui nad kaaluvad Windowsi otse selle peale panemist. Maksate palju raha funktsioonide eest, mida te ei kasuta. Ja ülikool pole odav, seda raha kulub mujal palju paremini.
Samuti tuleb märkida, et igas oma soola väärt ülikoolistuudios on selle tarkvara käitamiseks seadistatud arvutistuudio täis arvuteid, pärast ülikooli pole neil seda sülearvutit väga vaja, kuna ükskõik milline ettevõte, kus nad töötavad, pakub arvutit (te Maci näeb selles maailmas väga harva). Seega soovitan tungivalt, välja arvatud juhul, kui olete rikas, hankida lihtsalt 'korralik' Windowsi sülearvuti, mis maksab umbes 1200 naela ja läheb hästi. Vastasel juhul on teil vaja 15-tollist ja põhitäienduste + vahelduvvoolu puhul on teie hind umbes 3000 naela. Millegi jaoks, mis on kursuse lõpus paberkaaluks ja kursuse ajal vähe kasulik.
Edu!
Proua.
juurde
- 14. märts 2009
- 1. august 2018
Lennyvalentin ütles: Mul on uudishimulik lõpuks näha, kuidas asjad kaasaegsel integreeritud graafikal töötavad.Mul on võib-olla irratsionaalne armastus hea integreeritud graafika vastu. Üldine kontseptsioon System-On-A-Chip/Package on lihtsalt liiga lahe.
Kontrollige seda, seal on EDRAM ühendatud CPU / GPU-ga ja Northbridge (teise nimega PCH) ka samas pakendis.
Kuva meediumiüksus ' data-single-image='1'>
Kuva meediumiüksus ' data-single-image='1'>
Lennyvalentin
- 25. aprill 2011
- 1. august 2018
frou ütles: Kontrollige, EDRAM on vastu CPU/GPU-d ja Northbridge (teise nimega PCH) on samuti samas pakendis.See ON väga korralik ja kompaktne disain, kas pole? Reaktsioonid:Proua. B
Burani energia
- 9. oktoober 2017
- 1. august 2018
cman-uk ütles: Ootan (11 päeva ja loen) oma 2018. aasta MPB 13/16/512 i7 saabumist ja olen vahepeal MR-i kohta teinud järgmised tähelepanekud:
13/16/512 peetakse 'armsaks kohaks', kuid paljud on eelistanud i5 protsessorit, mitte i7. Miks on see? Olen näinud kommentaare, mis viitavad sellele, et i7 valides ärge oodake palju enamat.
Omanikele 2018 MPB 16.13.512 mis protsessori sa valisid ja miks?
Mulle sülearvutite puhul ei meeldi kuumus, kõrge protsessori temperatuur ja ventilaatori müra. Ma ei leidnud ühtegi viimast testi, kuid olen nõus kihla vedama, et i7 koormuse all, kuigi neil on sama TDP, teeb sülearvuti soojemaks ja kulutab akut kauem. Niisiis, ma kasutaksin i5.
maflynn
Moderaator
Töötaja- 3. mai 2009
- Boston
- 2. august 2018
buran-energia ütles: sülearvutites on kuumus, kõrge protsessori temperatuur ja ventilaatori müraOlen mõlemas osas nõus, mul oli Razeri 15-tolline sülearvuti ja temperatuurid olid natuke paremad kui minu MBP-l, kuid fännid olid palju märgatavamad. Ma vihkasin seda, proovisin igasuguseid asju ja mul õnnestus mõnevõrra heli vähendada, kuid suurenenud kuumuse hinnaga.
Mul on 15-tolline MBP konfigureeritud, nii et see on palju vaiksem ja kuumus pole enamiku minu ülesannete jaoks nii halb.
Lemmik Postitused