Muud

Kas keegi on kunagi tänavasildi vargusega vahele jäänud?

ziggyonice

Originaalplakat
12. märts 2006
Ameerika maapiirkond
  • 14. detsember 2009
Nii et täna tuli meie korterisse linnainspektor, kes kontrollis, kas see vastab nende üüristandarditele. Noh, ülevaatus läks hästi ja tore, välja arvatud asjaolu, et kui inspektor meie üürileandjaga sisse astus, tervitas teda tänavasilt, mille mu toakaaslane oli mitu kuud tagasi maast leidnud.

'Linna vara varastamine on seadusevastane, härrased,' ütles ta. Me vaatasime teda ja mõtlesime: 'Kes kurat sa oled, et seadusi jõustada?' Igal juhul võttis ta sildi kaasa ja lahkus. Nüüd ma ei tea, kas tal on mingeid volitusi, aga ütleme nii, et tal on. Kui ta võtab ühendust politsei, kohtute või kellega iganes, kas meile määratakse trahv või karistus? Kas oleks vahet, et märgi leidnud isik ei ela enam osariigi piirides?

Ilmselgelt võivad sellised asjad osariigiti või linnati erineda. Ma arvan, et ma lihtsalt otsin kedagi teist, kes on ehk kogenud sarnast olukorda?? rahatrahv või muu karistus.

TuffLuffJimmy

6. aprill 2007


Portland, OR
  • 14. detsember 2009
Ma arvan, et ta lihtsalt komistas selle vähese jõu otsa, mis tal on ja võttis märgi. Tõenäoliselt ei kavatse ta seda kellelegi edasi anda, kuna ta isegi ei tea, kellele seda esitada. JA

eetiline

22. detsember 2007
  • 14. detsember 2009
Nõustun Jimmyga. Tema jaoks oleks seda kõike teha liiga palju vaeva, ma tõesti ei usu, et ta viitsiks.

Mis liiklusmärk see oli? Ärkasin paar nädalat tagasi selle peale, et mu toas oli suur silt 'Tee suletud'.

Zombie Acorn

2. veebruar 2009
Toronto, Ontario
  • 14. detsember 2009
Trepist allapoole on silt sildiga 'Speed ​​Hump'. Mina isiklikult seda siiski ei varastanud. H

Hayduke60

2. märts 2009
  • 14. detsember 2009
Mis oli märk? Kui see oli midagi lahedat nagu High St. vms, siis ta võttis selle ilmselt koju kaasa. See kaunistab tema keldrikorruse seina. Nad peavad sind tõesti tegudelt tabama ja midagi ette võtma, et sul oleks üks tänavasilt. M

MacVixen

26. jaanuar 2009
Santa Cruz, CA
  • 14. detsember 2009
Tõenäoliselt oli inspektor võimu komistanud, kuid tema väide 'Linna vara varastamine on seadusega vastuolus, härrased' on täiesti tõsi. Iga omavalitsus reageerib erinevalt. Ma töötan lihtsalt avalike tööde osakonnas ja üks mu tööülesannetest on varastatud/rikutud tänavasiltide hüvitamine. Me ei jälita kunagi inimesi juriidilises mõttes – tahame vaid oma silti tagasi või natuke raha uue sildi tegemiseks.

GimmeSlack12

29. aprill 2005
San Francisco
  • 14. detsember 2009
Mäletan, et kolledžis elasid mu sõbrad vend majas, kus politsei leidis tagumiselt siseõuelt STOP sildi (terrass oli avatud kõrvalolevale parklale). Korteri juurde tuli politsei ja viis ühe majakaaslase kesklinna, kuna poiss oli katseajal ja sildi omamine rikkus katseaega.

Tüüp, mille nad vastu võtsid, oli seal vaid paar kuud elanud ja see tänavasilt oli seal olnud palju kauem. Selline sassis olukord, aga loo moraal: Ära jama tänavasiltidega.

(OP ma kahtlen väga, et teil on probleeme)

-Aggie-

19. juuni 2009
Kuhu jänkud on teretulnud.
  • 14. detsember 2009
Zombie Acorn ütles: Trepist allapoole on silt sildiga 'Speed ​​Hump'. Mina isiklikult seda siiski ei varastanud.

Saadan kohe kellegi järgi. Suudle oma A$$-ga hüvasti!

andaluusia

10. aprill 2009
Manchester, Ühendkuningriik
  • 14. detsember 2009
Mitte veel....

Siiski on Lancasteris tänav nimega Gage Street. Mul peab see olema. JA

yg17

1. august 2004
Louis, MO
  • 14. detsember 2009
Kas nad ei peaks tõestama, et sa varastasid? Sa oleksid võinud sama lihtsalt osta sildi koopia.

tristange ütles: Veel mitte....

Siiski on Lancasteris tänav nimega Gage Street. Mul peab see olema.
Pfft, see pole midagi. Ma tahan Austrias asuva F**kingi linna silti

(jah, see on tõeline. Wikipedia see)

andaluusia

10. aprill 2009
Manchester, Ühendkuningriik
  • 14. detsember 2009
yg17 ütles: Pfft, see pole midagi. Ma tahan Austrias asuva F**kingi linna silti

Kas teie perekonnanimi on kuradi kuningas?

miili01110

24. juuli 2006
Elevandiluutorn (ma ei tule alla)
  • 14. detsember 2009
MacVixen ütles: Tõenäoliselt oli inspektor elektrikatkestuses, kuid tema väide 'Linna vara varastamine on seadusevastane, härrased' on täiesti tõsi. Iga omavalitsus reageerib erinevalt. Ma töötan lihtsalt avalike tööde osakonnas ja üks mu tööülesannetest on varastatud/rikutud tänavasiltide hüvitamine. Me ei jälita kunagi inimesi juriidilises mõttes – tahame vaid oma silti tagasi või natuke raha uue sildi tegemiseks.

Kuidas siis märgi eest raha tagasi saada? Kas sa lihtsalt küsid ilusti?

0098386

Peatatud
18. jaanuar 2005
  • 14. detsember 2009
Korra tegime vastupidi. Keegi varastas tänavasildi, nii et värvisime öösel uue nimega.
Ma pole kunagi varem teadnud, et keegi oleks sildi varastamisega hätta jäänud (ma pean silmas kohalikku).

maflynn

Moderaator
Töötaja
3. mai 2009
Boston
  • 14. detsember 2009
ziggyonice ütles: Noh, ülevaatus läks hästi ja tore, välja arvatud asjaolu, et kui inspektor meie üürileandjaga sisse astus, tervitas teda tänavasilt, mille mu toakaaslane oli mitu kuud tagasi maast leidnud.
Pole paha, aga teie valduses oli linnavara, eks. Kas sellel on tähtsust, et te ei tõmmanud seda varda küljest lahti, vaid leidsite selle lamamas? See on ikkagi linna vara, mille võtsite ilma loata.

Inspektor oleks võinud olla voolureisil, kuid tal on õigus. M

MacVixen

26. jaanuar 2009
Santa Cruz, CA
  • 14. detsember 2009
miles01110 ütles: Kuidas siis märgi eest raha tagasi saada? Kas sa lihtsalt küsid ilusti?

Enam vähem. Saadame neile arve. Enamik inimesi maksab kohe. Kui ei, siis läheb see maksukogujaametisse – ma olen kindel, et nad pole nii toredad kui meie DPW-s

r1ch4rd

juurde
5. august 2005
Manchester UK
  • 14. detsember 2009
lukenn ütles: Olen Jimmyga nõus. Tema jaoks oleks seda kõike teha liiga palju vaeva, ma tõesti ei usu, et ta viitsiks.

Mis liiklusmärk see oli? Ärkasin paar nädalat tagasi selle peale, et mu toas oli suur silt 'Tee suletud'.

Üliõpilane ah? Kui teate Upper Brooki tänavat, on hoone küljel piraadilipp, mis palub varastada. Mõned mu sõbrad kandsid kunagi ka vana tänavavalgustit koju.

Sdashiki

11. august 2005
Objektiivi taga
  • 14. detsember 2009
MacVixen ütles: Päris palju. Saadame neile arve. Enamik inimesi maksab kohe. Kui ei, siis läheb see maksukogujaametisse – ma olen kindel, et nad pole nii toredad kui meie DPW-s

Kas kõik tänavasildid, olgu siis kümme aastat või päeva vanad, on teie valduses ebaseaduslikud?

Kas need asjad ei eksisteeri väljaspool omavalitsuste ja muu taolise valdkonda? Iga kord, kui näen seda õuemüügil, kirbuturul või kellegi teise kodus või asutuses... pean eeldama, et see on ebaseaduslik!?

Olen omandanud sildi „Aeglased lapsed mängimas”... täielikult metallist, 100% linnaklassi silt. Ainus, mis selle juures on, on selle tagumine külg (see liimiti arenduse käigus nende katkiste võltspuidust asjade külge) ... see oli algselt mõeldud BBQ-restorani jaoks. Sellel on nende teave ja lahtiolekuajad nagu iga tüüpilisel ettevõtte märgil.

üks pool on BBQ-restoran...teine ​​on 'Slow Children at Play'...Ma ei saa öelda, kui naljakas see oli, kui see liimi küljest lahti tuli.

Nii et öelge... kas linn varastab nüüd kohalikke ärisilte ja kasutab neid seejärel linna tarbeks!? Ja mis mõtet on üritada minu koju tulla ja see minult ära võtta, olgu linnatöötaja või mitte. See ei ole isegi osariigist, kus ma praegu elan..., kuid on üldine märk (ehkki kohaliku äriinfoga), kelle kohta öelda.

Gav2k

24. juuli 2009
  • 14. detsember 2009
Kui ta peaks laskma politseinikel teid varguse eest arreteerida, oleks tal olnud parem silt teie kätte jätta. Ta viis selle kontorisse tagasi ja see kogub tolmu.

SwiftLives

7. detsember 2001
Charleston, SC
  • 14. detsember 2009
Tavaliselt on sildi tagaküljel väike kleebis, millel on linna kontaktteave. Ma tean seda, kuna minult konfiskeeriti kolledžis mõned märgid (mille leidsin prügikastist, nii et need olid seaduslikult minu omad. Mitte, et ma kibestunud oleks).

Õppetund?

Eemaldage kleebis ja äkki muutub see mitu aastat tagasi antiigipoest ostetud esemeks M

MacVixen

26. jaanuar 2009
Santa Cruz, CA
  • 14. detsember 2009
Sdashiki ütles: Kas kõik tänavasildid, olgu siis kümme aastat või päeva vanad, on teie valduses ebaseaduslik?

Kas need asjad ei eksisteeri väljaspool omavalitsuste ja muu taolise valdkonda? Iga kord, kui näen seda õuemüügil, kirbuturul või kellegi teise kodus või asutuses... pean eeldama, et see on ebaseaduslik!?

Olen omandanud sildi „Aeglased lapsed mängimas”... täielikult metallist, 100% linnaklassi silt. Ainus, mis selle juures on, on selle tagumine külg (see liimiti arenduse käigus nende katkiste võltspuidust asjade külge) ... see oli algselt mõeldud BBQ-restorani jaoks. Sellel on nende teave ja lahtiolekuajad nagu iga tüüpilisel ettevõtte märgil.

üks pool on BBQ-restoran...teine ​​on 'Slow Children at Play'...Ma ei saa öelda, kui naljakas see oli, kui see liimi küljest lahti tuli.

Nii et öelge... kas linn varastab nüüd kohalikke ärisilte ja kasutab neid seejärel linna tarbeks!? Ja mis mõtet on üritada minu koju tulla ja see minult ära võtta, olgu linnatöötaja või mitte. See ei ole isegi osariigist, kus ma praegu elan..., kuid on üldine märk (ehkki kohaliku äriinfoga), kelle kohta öelda.

Kui olete selle pärast nii mures, järgige SwiftLive'i nõuandeid.
Eraettevõtted teevad neid silte ka erateedele, ettevõtete parklate jms jaoks. Need ei ole ainult omavalitsustel. Kui aga tegemist on linna hooldatud tänava tänavanimesildiga, kuulub see tõenäoliselt linnale, mitte ainult eraisikule.

Ma ei tea, mida teie selle viimase lõigu kohta peale hakata, kui mitte öelda, et linnad (minu linn ikkagi) ei varasta kohalikke bisnes laule ega kasuta neid seejärel linna tarbeks. Aga kui keegi on liiklusõnnetuses ja lööb välja linna poolt paigaldatud sildi või kui keegi tabatakse tema valduses olevate siltidega, mille tagaküljel on '_______ linna kinnistu', siis palume hüvitada. Pole kindel, miks see nii skandaalne tundub S

sparkyms

22. veebruar 2007
Southampton UK
  • 14. detsember 2009
Sa lähed pikaks ajaks vangi

Sdashiki

11. august 2005
Objektiivi taga
  • 14. detsember 2009
Kui loete minu postitust, avastaksite, et sildi esiküljel olid lapsed, kes mängivad. Tagaküljelt eemaldatuna oli see liimitud, mitte poltidega, tagakülg (kaetud silikoonliimi triipudega) on BBQ restorani märk.

Niisiis, minu näotu küsimus oli, et keegi varastas BBQ sildi ja lasi selle tagaküljele trükkida linna sildi, millest sai siis esiosa... ja miks ta peaks seda tegema ja mitte vastupidi?

B

barkomaatiline

8. august 2008
Manhattan
  • 14. detsember 2009
Rõõmustage, et inspektor teie märgi võttis. Kodudes dekoratiivesemetena eksponeeritud tänavasildid on uskumatult kleepuvad. Ainus, mis hullem, on varastatud foorid.

Sdashiki

11. august 2005
Objektiivi taga
  • 14. detsember 2009
barkomatic ütles: Rõõmustage, et inspektor teie märgi võttis. Kodudes dekoratiivesemetena eksponeeritud tänavasildid on uskumatult kleepuvad. Ainus, mis hullem, on varastatud foorid.

Um, ma pole kunagi kuulnud, et keegi oleks varastatud või varastatud valgusfoori kaunistuseks kasutanud. Mitte ainult sellepärast, et nende omandamiseks on vaja tegelikke füüsilisi saavutusi, vaid ka elektrialaseid teadmisi, mida kodus ühendada.

Usun, et see, millele sa viitad, on 1950.–1980. aastate lastetoaasjad...saadaval SkyMallist ja Spencer Giftsist.

Ja jah, nagu hõbelusikad enne neid, on see kleepuv. P

Paisleyskye

14. detsember 2009
  • 14. detsember 2009
Olen teadnud paljusid inimesi, kes on seda aastate jooksul teinud, kuid ma pole kunagi teadnud, et keegi neist oleks selle pärast hätta sattunud.