Muud

Kuumpunkt, 802.1X viga, Etherneti sisend--> WiFi väljund

Mentok..Mõttevõtja

Originaalplakat
12. juuli 2016
  • 12. juuli 2016
See näib olevat keeruline lahendus. . .

Mida ma üritan saavutada:
Kasutage minu MacBook Pro'd (2010. aasta keskpaik, El Capitan) minu Galaxy s5-ga ühenduse loomiseks WiFi-levialana (Ethernet sisse --> WiFi väljund)

Minu probleem:
Esiteks ei autenti mu Ethernet-ühendust, kuigi saan Internetti hästi sirvida, kõik veebisaidid laaditakse. Kui proovin oma ühendust Wifi-signaalina jagada, ilmneb tõrge, mis ütleb, et seda ei saa teha 802.1X turvameetme tõttu. Ülesnool kuvatakse minu wifi ikooni kohal ekraani paremas ülanurgas, kuid minu Galaxy s5 ei saa IP-aadressi hankida.

Lisamärkused:
Ma ei tööta ülikoolis, mis on enamiku selle vea kohta loetud lõimede seade. Kasutan Etherneti juhet, mis on ühendatud minu HOME wifi-ruuteriga. Seda ruuterit kasutab mitu seadet, juhtmevabalt ja mitte, millest ühelgi pole Interneti-ühenduse loomisel probleeme. See tõrge ilmneb ainult siis, kui proovin kasutada sülearvutit levialana (ärge küsige, miks mul on leviala vaja, kui mul on wifi, aga ma katsetan oma seadmetega).

P.S. Ma kujutan ette, et probleem on minu sülearvutis, mitte ruuteris, kuid ma pole kindel. J

jerryk

Kaastööline
3. november 2011


SF lahe piirkond
  • 12. juuli 2016
Kas teil on selle jagamise jaoks turvalisus sisse lülitatud? Kas kasutate ka WPA2 Personali?

Samuti, mida see tähendab 'minu Etherneti ühendus ei autenti, kuigi ma saan Internetti hästi sirvida, kõik veebisaidid laaditakse' Kas soovite öelda, et teie Etherneti kaabel ei tööta?

Mentok..Mõttevõtja

Originaalplakat
12. juuli 2016
  • 12. juuli 2016
Batgirl97 ütles: Andke mulle 10 minutit uurimiseks
[doublepost=1468341071][/doublepost]
Olgu, ma leidsin selle https://discussions.apple.com/message/11582365#11582365 . Ja see http://apple.stackexchange.com/ques...-internet-connection-because-of-802-1x-protec . Näib, et sellel on midagi pistmist sisseehitatud 802.1x turvaseadetega, mida ma ei soovita teil muuta. Võimalik lahendus oleks jagada internetti hoopis bluetoothiga ja hea õnne korral kasutab see sillatud ühenduse asemel NAT-ühendust ja peaks seega töötama.


Ah, tänan veelkord. Olen üht neist linkidest varem vaadanud. Hea on see, et see on koduühendus, mu lähimad naabrid on minu toast 100 jala kaugusel, nii et ma ei muretse turvalisuse pärast, lisaks poleks minu leviala enamuse ajast aktiivne. Samuti pole mul õrna aimugi, kuidas Bluetoothi ​​kaudu Internetti jagada, ma ei arvanud, et see võimalik on.
[doublepost=1468342160][/doublepost]
jerryk ütles: Kas teil on selle jagamise jaoks turvalisus sisse lülitatud? Kas kasutate ka WPA2 Personali?

Samuti, mida see tähendab 'minu Etherneti ühendus ei autenti, kuigi ma saan Internetti hästi sirvida, kõik veebisaidid laaditakse' Kas soovite öelda, et teie Etherneti kaabel ei tööta?


Tere,
kui Wifi on välja lülitatud, saan Etherneti juhtmega Internetti hästi juurde. Kuidas ma peaksin jagamise turvaseaded leidma? Ma ei näe midagi, mis viiks mind nende seadete juurde. Lõpuks, kui ma ühendan Etherneti juhtme ja vaatan jaotist Süsteemieelistused>> Võrgud, siis ütleb lahtiühendamise/ühendamise all 'Autentimisserver ei reageeri'. B

Batgirl97

Peatatud
12. juuli 2016
  • 12. juuli 2016
Mentok..Mõttevõtja ütles: Ah, tänan veelkord. Olen üht neist linkidest varem vaadanud. Hea on see, et see on koduühendus, mu lähimad naabrid on minu toast 100 jala kaugusel, nii et ma ei muretse turvalisuse pärast, lisaks poleks minu leviala enamuse ajast aktiivne. Samuti pole mul õrna aimugi, kuidas Bluetoothi ​​kaudu Internetti jagada, ma ei arvanud, et see võimalik on.
See peaks olema võimalik, minge Süsteemi eelistused > jagamine > Interneti jagamine, seejärel valige rippmenüüst 'jaga ühendust asukohast' Thunderbolt ja seejärel bluetooth-PAN, siin https://support.apple.com/kb/PH18970?viewlocale=en_US&locale=sv_SE on artikkel selle kohta. See on üsna aeglane, aga see peaks toimima!

Mentok..Mõttevõtja

Originaalplakat
12. juuli 2016
  • 12. juuli 2016
Batgirl97 ütles: See peaks olema võimalik, minge Süsteemi eelistused > jagamine > Interneti jagamine, seejärel valige rippmenüüst 'jaga ühendust asukohast' Thunderbolt ja seejärel bluetooth-PAN, siin https://support.apple.com/kb/PH18970?viewlocale=en_US&locale=sv_SE on artikkel selle kohta. See on üsna aeglane, aga see peaks toimima!

Lugege see läbi. See on mõeldud sülearvuti jaoks Interneti-juurdepääsu saamiseks telefonist, mitte vastupidi. Võib-olla võiks see ka nii töötada, vastupidi, aga mu sülearvuti on nüüd 6 aastat vana, tundub, et sellel puudub võimalus, vähemalt minu põhjalik uurimine kõigist sSystem eelistustes olevast tobedast liidest>>Jagamine

maflynn

Moderaator
Töötaja
3. mai 2009
Boston
  • 12. juuli 2016
[MOD MÄRKUS]
OP, palun ärge sisestage tundmatuid terminalikäske ega skripte. Ei ole võimalik kindlaks teha, kas postitatud kood oli pahatahtlik või märkus. Liige postitas selle koodi mitmesse lõime. Tahaksin teie süsteemi taastada, kuna on võimalik, et kood oli pahatahtlik
Reaktsioonid:jerryk

Mentok..Mõttevõtja

Originaalplakat
12. juuli 2016
  • 12. juuli 2016
maflynn ütles: [MOD MÄRKUS]
OP, palun ärge sisestage tundmatuid terminalikäske ega skripte. Ei ole võimalik kindlaks teha, kas postitatud kood oli pahatahtlik või märkus. Liige postitas selle koodi mitmesse lõime. Tahaksin teie süsteemi taastada, kuna on võimalik, et kood oli pahatahtlik

Jah, ma mõtlesin sellele. kopeerige see ja kleepige see võib-olla Google'isse.
-Aitäh

YOLO
[doublepost=1468344239][/doublepost]
Batgirl97 ütles: See peaks olema võimalik, minge Süsteemi eelistused > jagamine > Interneti jagamine, seejärel valige rippmenüüst 'jaga ühendust asukohast' Thunderbolt ja seejärel bluetooth-PAN, siin https://support.apple.com/kb/PH18970?viewlocale=en_US&locale=sv_SE on artikkel selle kohta. See on üsna aeglane, aga see peaks toimima!

Nii et mul pole neid mugavaid valikuid, mis viimati saadetud artiklis on, samuti tänan teid senise abi eest.
Sellega ma töötan (vt manust)

Manused

  • Kuva meediumiüksus ' href='tmp/attachments/screen-shot-2016-07-12-at-1-17-20-pm-png.639959/' > Ekraanitõmmis 12.07.2016 kell 13.17.20.png'file-meta'> 88,7 KB · Vaatamisi: 366
B

Bruno09

24. august 2013
Siit kaugel
  • 12. juuli 2016
Mentok..Mõttevõtja ütles: Lugege see läbi. See on mõeldud sülearvuti jaoks Interneti-juurdepääsu saamiseks telefonist, mitte vastupidi.
Siin sa eksid.

Peate Interneti-jagamise sisse lülitama selleks, mida soovite teha: 'FROM : Ethernet, TO : wifi'.

https://support.apple.com/kb/PH18704?locale=et_EE

http://osxdaily.com/2012/01/05/enable-internet-sharing-mac-os-x/

Mentok..Mõttevõtja

Originaalplakat
12. juuli 2016
  • 12. juuli 2016
Bruno09 ütles: Sa eksid siin.

Peate Interneti-jagamise sisse lülitama selleks, mida soovite teha: 'FROM : Ethernet, TO : wifi'.

https://support.apple.com/kb/PH18704?locale=et_EE

http://osxdaily.com/2012/01/05/enable-internet-sharing-mac-os-x/
Jah, tegi seda...

Samuti kustutas moderaator käputäie vastuseid, mis oleksid selle postituse konteksti viinud

chrfr

11. juuli 2009
  • 12. juuli 2016
maflynn ütles: [MOD MÄRKUS]
OP, palun ärge sisestage tundmatuid terminalikäske ega skripte. Ei ole võimalik kindlaks teha, kas postitatud kood oli pahatahtlik või märkus. Liige postitas selle koodi mitmesse lõime. Tahaksin teie süsteemi taastada, kuna on võimalik, et kood oli pahatahtlik
See nüüdseks kustutatud plakati postitatud kood oli tõepoolest pahatahtlik. Testisin seda isoleeritud virtuaalmasinas ja see installis kausta ~/Library/Application Support peidetud kataloogi nimega '.MC' ja peidetud LaunchAgents kausta ~/Library/LaunchAgents. Skript üritas alla laadida Java-apleti, mis avaks tagaukse, mida Symantec nimetab 'Backdoor.jeetrat'. Kui keegi seda käivitas, proovib see apleti alla laadida kord iga 60 sekundi järel. Seda ei tahaks oma arvutisse jätta ja Malwarebytes ega Symantec AV ei tuvasta seda enne, kui Java aplett on edukalt alla laaditud. Isegi siis jätab Symantec allalaadimismehhanismi oma kohale, kuna Symantec peab probleemiks ainult konkreetses apletis sisalduvat koodi. Ma ei kaevanud kaugemale, et näha, mida skript veel teha võib, kui see töötab iga 60 sekundi järel. Viimati muudetud: 12. juulil 2016
Reaktsioonid:jerryk ja maflynn

maflynn

Moderaator
Töötaja
3. mai 2009
Boston
  • 12. juuli 2016
Mentok..Mõttevõtja ütles: Jah, ma mõtlesin sellele. kopeerige see ja kleepige see võib-olla Google'isse.
-Aitäh
Kui käivitasite selle, siis vaadake chrfr-i postitust, teie süsteem võib olla ohus.

Mentok..Mõttevõtja

Originaalplakat
12. juuli 2016
  • 1. august 2016
chrfr ütles: see kood, mille nüüdseks kustutatud plakat postitas, oli tõepoolest pahatahtlik. Testisin seda isoleeritud virtuaalmasinas ja see installis kausta ~/Library/Application Support peidetud kataloogi nimega '.MC' ja peidetud LaunchAgents kausta ~/Library/LaunchAgents. Skript üritas alla laadida Java-apleti, mis avaks tagaukse, mida Symantec nimetab 'Backdoor.jeetrat'. Kui keegi seda käivitas, proovib see apleti alla laadida kord iga 60 sekundi järel. Seda ei tahaks oma arvutisse jätta ja Malwarebytes ega Symantec AV ei tuvasta seda enne, kui Java aplett on edukalt alla laaditud. Isegi siis jätab Symantec allalaadimismehhanismi oma kohale, kuna Symantec peab probleemiks ainult konkreetses apletis sisalduvat koodi. Ma ei kaevanud kaugemale, et näha, mida skript veel teha võib, kui see töötab iga 60 sekundi järel.


Oh, täname meid teavitamast!
Kas tead, kuidas seda eemaldada?