Muud

Teie iPhone 1-ga (originaal iPhone, 2g, la la la) tehtud fotod

SPNarwhal

Originaalplakat
22. aprill 2009
illinois
  • 4. aprill 2012
Esimene iPhone. (3g ja rohkem pole lubatud.)

Kui teil on Flickr, liituge julgelt minu iPhone 1 grupiga ja lisage basseini.

http://www.flickr.com/groups/1807589@N22/


6170016377_cebbe5fb0d_b.jpg

hobivõidusõitja

27. august 2010


  • 4. aprill 2012
SPNarwhal ütles: Esimene iPhone. (3g ja rohkem pole lubatud.)

Kui teil on Flickr, liituge julgelt minu iPhone 1 grupiga ja lisage basseini.

http://www.flickr.com/groups/1807589@N22/


Pilt

Klõpsake laiendamiseks...



1o7uc9.jpg

SPNarwhal

Originaalplakat
22. aprill 2009
illinois
  • 4. aprill 2012
hobivõistleja ütles:

Pilt Klõpsake laiendamiseks...

Vau, hei! TO

AdrianK

19. veebruar 2011
  • 4. aprill 2012
Hea idee.

IMG_0060.jpg

Roessnakhan

16. september 2007
ABQ
  • 4. aprill 2012
Mul on vaid mõned üksikud, mis mul veel ringi vedeled. Siin on mõned Chatsworth House'ist, kui ma Ühendkuningriigis olin.

Manused

  • Kuva meediumiüksus ' href='tmp/attachments/img_0006_2-jpg.334190/' > IMG_0006_2.jpg'file-meta'> 1 MB · Vaatamisi: 696
  • Kuva meediumiüksus ' href='tmp/attachments/img_0041_2-jpg.334191/' > IMG_0041_2.jpg'file-meta '> 1001 KB · Vaatamisi: 422

aawil

18. mai 2008
  • 17. aprill 2012
Tegin selle iPhone'i ja Pano originaalrakendusega.

Manused

  • Kuva meediumiüksus ' href='tmp/attachments/img_0265-jpg.336255/' > IMG_0265.jpg'file-meta '> 513,1 KB · Vaatamisi: 583
D

Hävita kõik

28. veebruar 2012
Ühendriigid
  • 17. aprill 2012
Mis tüüpi kaamera on iPhone 1-s? Need kaadrid näevad imeilusad välja!! 9

9367942

Tühistatud
16. mai 2010
  • 18. aprill 2012
Destroysall ütles: milline kaamera iPhone 1-s on? Need kaadrid näevad imeilusad välja!! Klõpsake laiendamiseks...

IPhone 1-l oli väike 2-megapiksline kaamera ilma reguleeritava fookuseta ja tegelikult oli algse iPhone'i ilmumise ajal just kaamera üks tegureid, mida selle juures kõige rohkem kritiseeriti, sest juba oli saadaval teisi parema kaamerakvaliteediga telefone. turul.

Kuid nagu hiljem selgus, oli iPhone mitmes mõttes revolutsiooniline, kuna iPhone'i kaamera käivitas fotograafias täiesti uue suundumuse, muutudes aastate jooksul ikooniks ja näidates, et suurepäraste piltide tegemiseks ei sõltu kaamera ise, vaid fotograafi silm ja kaamera kohe käeulatuses, et hetk tabada. Seetõttu edendas algne iPhone'i kaamera uue trendi nimega 'iPhoneography' väljatöötamist, mis võimaldab luua suurepäraseid pilte millegi nii tavalisega nagu taskus kantav telefon. See on ka põhjus, miks iPhone'i kaamera aastate jooksul täiustus ja on nüüdseks 4S mudeliga saavutanud hämmastava professionaalse kvaliteedi.

Kuid igatahes peetakse iPhone 1 kaamerat tänapäeval oluliseks, sest see oli esimene, mis selle trendi käivitas, säilitades samal ajal omamoodi retrohõngu. ja ma arvan, et see on põhjus, miks me täna naudime 5-aastase telefoniga tehtud piltide kogumist ja vaatamist. Viimati muudetud: 18. aprill 2012 H

hafr

21. september 2011
  • 18. aprill 2012
Gibsonsoup ütles: iPhone 1-l oli väike 2-megapiksline kaamera ilma reguleeritava fookuseta ja tegelikult oli algse iPhone'i väljatuleku ajal just kaamera üks tegureid, mida selle juures kõige rohkem kritiseeriti, sest parema kaameraga telefone oli teisigi. turul juba saadaval oleva kvaliteediga.

Kuid nagu hiljem selgus, oli iPhone mitmes mõttes revolutsiooniline, kuna iPhone'i kaamera käivitas fotograafias täiesti uue suundumuse, muutudes aastate jooksul ikooniks ja näidates, et suurepäraste piltide tegemiseks ei sõltu kaamera ise, vaid fotograafi silm ja kaamera kohe käeulatuses, et hetk tabada. Seetõttu edendas algne iPhone'i kaamera uue trendi nimega 'iPhoneography' väljatöötamist, mis võimaldab luua suurepäraseid pilte millegi nii tavalisega nagu taskus kantav telefon. See on ka põhjus, miks iPhone'i kaamera aastate jooksul täiustus ja on nüüdseks 4S mudeliga saavutanud hämmastava professionaalse kvaliteedi.

Kuid igatahes peetakse iPhone 1 kaamerat tänapäeval oluliseks asjaks, sest see oli esimene, mis selle trendi käivitas, säilitades samas omamoodi 'retro' maitse. ja ma arvan, et see on põhjus, miks me täna naudime 5-aastase telefoniga tehtud piltide kogumist ja vaatamist. Klõpsake laiendamiseks...

Olen alati arvanud, et selle põhjuseks on pigem see, kui lihtne oli pildistada ja see Flickrisse, Facebooki ja nii edasi üles laadida, kui sellest, et kaamera oli teie käeulatuses, mis muutis iPhone'i pildistamise nii suureks. Ma ei teinud oma algse iPhone'iga rohkem fotosid kui varasema Nokiaga, kuid mulle meeldis neid vaadata ja iPhone'iga üles laadida rohkem. 9

9367942

Tühistatud
16. mai 2010
  • 18. aprill 2012
hafr ütles: Olen alati arvanud, et see on tingitud pigem sellest, kui lihtne oli pildistada ja üles laadida Flickrisse, Facebooki ja nii edasi, kui sellest, et kaamera oli teie käeulatuses, mis muutis iPhone'i pildistamise nii suureks. Ma ei teinud oma algse iPhone'iga rohkem fotosid kui varasema Nokiaga, kuid mulle meeldis neid vaadata ja iPhone'iga üles laadida rohkem. Klõpsake laiendamiseks...

jagamisvõimalusel oli kindlasti oma osa iPhone'i pildistamise suurendamisel, kuid ma rääkisin rohkem fotograafi vaatenurgast ja minu jaoks on enne iPhone'i olnud palju teisi telefone, kuid ma pole kunagi mõelnud nende kasutamiseks loominguline tööriist, samas kui iPhone andis mulle selle võimaluse. Olen teinud sellega väga huvitavaid kaadreid, mida ma poleks enne iPhone'i omamist kunagi suutnud. Aga jällegi, ilmselgelt räägin ma fotograafilisest ja kunstilisest vaatenurgast. iga mobiiltelefon sobib oma purjus sõbrast peol pildistamiseks ja selle Facebooki postitamiseks

SPNarwhal

Originaalplakat
22. aprill 2009
illinois
  • 18. aprill 2012
Mulle väga meeldib iPhone 1 kvaliteet. See on päris kohutav, kuid annab sellele teatud välimuse, mis on minu arvates tõesti kena. See on peaaegu nagu vana digikaamera kasutamine, enne kui nad hakkasid tehnoloogiat tõeliselt üles tõmbama ja nüüd on need ülimalt teravad. Mõnes mõttes peaaegu nagu film, kui see ei osutu täiuslikuks. Annab sellele rohkem realistlikku tähendust, mitte ainult foto ja kunstivormi. See, kuidas see kõik hägustab, meeldib mulle lihtsalt väga. Ma ei tea, miks, realistlikult vaadates on ülikvaliteetne foto ilus ja ahvatlev, kuid madala kvaliteedi tõttu tundub see pigem maalina kui fotona.

Ma ei püüa siiski vabandada, et iPhone 1-l on kohutav kaamera, ja ma kahtlen, et Apple seda püüdis teha. Nad oleksid pidanud välja laskma parema kaamera, kui nad saaksid, nad ütlevad, et neile meeldib välja anda ainult parimat ja kasutada kõige kõrgemaid asju, kuid võistluskaamera oli kvaliteetsem, sellel oli tõenäoliselt teravustamine ja ilmselt isegi välk. Aga mul on hea meel, et see oli kohutav. Jällegi tuleb see kelleltki, kes arvab, et NES-i graafika näeb parem välja kui Xbox360.

Sellepärast luban ma selles siiski ainult iPhone 1-sid, iPhone 3 ja uuemad on liiga kvaliteetsed, sama hästi võiks need lihtsalt lisada varem tehtud fotograafia lõime. H

hafr

21. september 2011
  • 18. aprill 2012
Gibsonsoup ütles: kindlasti oli jagamisvõimalusel oma osa iPhone'i pildistamise suurendamisel, kuid ma rääkisin rohkem fotograafi vaatenurgast ja minu jaoks on mul enne iPhone'i olnud palju teisi telefone, kuid ma pole kunagi mõelnud. kasutades neid loomingulise tööriistana, samas kui iPhone andis mulle selle võimaluse. Olen teinud sellega väga huvitavaid kaadreid, mida ma poleks enne iPhone'i omamist kunagi suutnud. Aga jällegi, ilmselgelt räägin ma fotograafilisest ja kunstilisest vaatenurgast. iga mobiiltelefon sobib oma purjus sõbrast peol pildistamiseks ja selle Facebooki postitamiseks Klõpsake laiendamiseks...

Mille poolest sobis iPhone fotograafilisest ja kunstilisest vaatepunktist paremini kui ükski teine ​​kaameraga mobiiltelefon?

See on see, mida sa ütlesid: 'näidata, et suurepäraste piltide tegemiseks ei ole oluline mitte kaamera enda, vaid fotograafi pilk ja see, et kaamera on teie käeulatuses õigel ajal, et hetk tabada.'

Seega pole asi kaamera kvaliteedis. Teistel kaameratelefonidel oli kaamerale kohene juurdepääs, samal ajal kui iPhone tuli avada ning seejärel kaamerarakendus üles leida ja avada, nii et iPhone pole teistest telefonidest rohkem teie käeulatuses, vaid täiesti vastupidine. See jätab pildistava isiku ainsaks teguriks ja sellel pole iPhone'iga midagi pistmist. Nii et näete, miks ma olen uudishimulik. Kas unustasite midagi või on mul midagi ilmselget kahe silma vahele jäänud? 9

9367942

Tühistatud
16. mai 2010
  • 18. aprill 2012
hafr ütles: Mille poolest sobis iPhone fotograafiliselt ja kunstiliselt paremini kui ükski teine ​​kaameraga mobiiltelefon?

See on see, mida sa ütlesid: 'näidata, et suurepäraste piltide tegemiseks ei ole oluline mitte kaamera enda, vaid fotograafi pilk ja see, et kaamera on teie käeulatuses õigel ajal, et hetk tabada.'

Seega pole asi kaamera kvaliteedis. Teistel kaameratelefonidel oli kaamerale kohene juurdepääs, samal ajal kui iPhone tuli avada ning seejärel kaamerarakendus üles leida ja avada, nii et iPhone pole teistest telefonidest rohkem teie käeulatuses, vaid täiesti vastupidine. See jätab pildistava isiku ainsaks teguriks ja sellel pole iPhone'iga midagi pistmist. Nii et näete, miks ma olen uudishimulik. Kas unustasite midagi või on mul midagi ilmselget kahe silma vahele jäänud? Klõpsake laiendamiseks...

Ei, sul on täiesti õigus.
Asi pole kunagi kaameras. Suurepärane pilt tuleb alati suurepäraselt fotograafilt, olenemata sellest, millise kaameraga te pildistate.

Ma arvan, et iPhone'i lisaväärtus oli lihtsalt liides ja tõsiasi, et olles põhimõtteliselt lihtne ja korralik ekraan, mida hoiate käes, rõhutab iPhone pilti ennast ja vähendab pildi loomise protsessi ainult teile ja pilt. (ja iPhone 1 tegi seda eriti hästi, sest kogu protsess koosnes nupu puudutamisest, ei teravustamisest, seadistustest ega liidese segamisest) olete vaid sina ja pilt, mida soovite teha. komponeerite ja pildistate. Ma arvan, et see on põhjus, miks iPhone sobib fotograafiliselt ja kunstiliselt paremini kui ükski teine ​​kaameraga mobiiltelefon.
Ja see on ka põhjus, miks see on ikoonilisel viisil nii oluline. See on täpselt nagu polaroid... kindlasti seal, kus on teised kaamerad, kindlasti saab iga kaamera teha suurepärast pilti, kuid see on ainult selle tunne, mis sellel on.

see on põhjus, miks on iPhoneograafia suundumuses nii palju ja miks me naudime vana iPhone'iga tehtud piltide vaatamist. kõik sõltub nende tunnetest. ja ma arvan, et SPNarwhal, kes selle lõime alustas, kirjeldas seda tunnet oma eelmises kommentaaris hästi. D

Hävita kõik

28. veebruar 2012
Ühendriigid
  • 19. aprill 2012
Gibsonsoup ütles: Ei, sul on täiesti õigus.
Asi pole kunagi kaameras. Suurepärane pilt tuleb alati suurepäraselt fotograafilt, olenemata sellest, millise kaameraga te pildistate.

Ma arvan, et iPhone'i lisaväärtus oli lihtsalt liides ja tõsiasi, et olles põhimõtteliselt lihtne ja korralik ekraan, mida hoiate käes, rõhutab iPhone pilti ennast ja vähendab pildi loomise protsessi ainult teile ja pilt. (ja iPhone 1 tegi seda eriti hästi, sest kogu protsess koosnes nupu puudutamisest, ei teravustamisest, seadistustest ega liidese segamisest) olete vaid sina ja pilt, mida soovite teha. komponeerite ja pildistate. Ma arvan, et see on põhjus, miks iPhone sobib fotograafiliselt ja kunstiliselt paremini kui ükski teine ​​kaameraga mobiiltelefon.
Ja see on ka põhjus, miks see on ikoonilisel viisil nii oluline. See on täpselt nagu polaroid... kindlasti seal, kus on teised kaamerad, kindlasti saab iga kaamera teha suurepärast pilti, kuid see on ainult selle tunne, mis sellel on.

see on põhjus, miks on iPhoneograafia suundumuses nii palju ja miks me naudime vana iPhone'iga tehtud piltide vaatamist. kõik sõltub nende tunnetest. ja ma arvan, et SPNarwhal, kes selle lõime alustas, kirjeldas seda tunnet oma eelmises kommentaaris hästi. Klõpsake laiendamiseks...

Hästi pandud. Olen täiesti nõus. Mul on vana T-Mobile'i Samsung BEHOLD, mida ma praegu kasutan (pole veel nutitelefoni juurde hüpanud), kuid tegelen fotograafiaga koos videograafiaga. Minu telefonil on 5 MP automaatse teravustamise kaamera ja see võib teha imesid, kui tead, kuidas (vaadake lihtsalt minu Flickrit). Olen sellega halbu fotosid teinud, aga see võib olla lihtsalt minu süü. Olen väga huvitatud iPhone'ist (ükskõik milline mudel), kuid mulle meeldib nii 4S kui ka originaal iPhone'i välimus. Polnud aimugi, et originaal iPhone suudab teha hämmastavaid fotosid. Aitäh teabe eest, poisid! Viimati muudetud: 19. aprill 2012