Muud

Mac Kas keegi on kunagi diskreetset matemaatikat õppinud?

krono1081

Originaalplakat
26. jaanuar 2008
Nublar saar
  • 29. juuni 2010
Tere kutid.

Mul on tulemas diskreetse matemaatika tund ja ma otsisin googeldades, mis tüüpi matemaatika see on, ja määratlusi on kõikjal. Tegelikult öeldakse enamikus kohtades selliseid asju nagu 'Keegi ei tea diskreetse matemaatika täpset määratlust bla-bla'.

Nii et ma mõtlesin, kas keegi, kes on selle arvutiteaduse jaoks võtnud, võiks sellele teemale valgust heita?

Põhjus, miks ma küsin, on see, et püüan hinnata klassi raskust, kuna olen veebiõpilane, kes töötab 84 tundi nädalas (12 tundi päevas, 7 päeva nädalas, töövõtjana vaenulikus riigis). Kui tundub, et see võib minu jaoks olla midagi väga rasket, muudan selle aja, kuni olen lõplikult koju tagasi.

Ma tean, et sellele küsimusele pole palju kindlat vastust, aga kui keegi on sellesse arvutiteaduse klassi läinud, siis milliseid asju sa õppisid? Samuti peame kirjutama programme õpitavate ülesannete lahendamiseks ja erinevatest raamatutest katkendeid lugedes tundub, et tund on mingil määral tehisintellektiga seotud.

Igasugune abi oleks väga teretulnud

mfram

23. jaanuar 2010


San Diego, CA, USA
  • 30. juuni 2010
Diskreetne matemaatika hõlmab paljusid asju. Osa neist sisaldab tõestusi, matemaatilist induktsiooni, hulgateooriat, permutatsioone, abstraktset algebrat, generaatoripolünoome, ringteooriat, Galois Fieldsi... mis lõpuks viib veaparanduskoodidega seotud matemaatikani. Lõbusad asjad. Sa ei saa kõike seda ühel kursusel.

lee1210

10. jaanuar 2005
Dallas, TX
  • 30. juuni 2010
Ma arvan, et igaüks siin, kellel on CS kraadi, pidi võtma mingi diskreetse matemaatika. Minu kursus hõlmas palju tõestusi, hulgateooriat, graafiteooriat, mõningast rekursiooni- ja keerukusanalüüsi (O-tähistus). See oli esimene kursus, kus tutvustati rändmüüja probleemi.

Tagantjärele mõeldes oli see hea kursus ja kogu teave oli kriitiline. Tol ajal ma vihkasin seda ja see oli karistavalt raske. Meil lasti kodutöid teha rühmades ja 6-8 inimest saime kokku 4-6 tundi nädalas, tehes ka iseseisvalt asju ja meil oli ikka probleeme lõpetamisega. Professor rääkis ka monotoonselt, kustutas kõik tuled ja sulges rulood, et esitleda slaide. See oli tõeline võitlus ärkvel püsimiseks.

Tundub, et teil on praegu piisavalt taldrikut. See ei tundu olevat õige aeg selle kursuse või mõne muu kursusega tegelemiseks. Tubli, kui tahad proovida, aga ma tõesti hoian ära, kuni saad rohkem aega ja energiat pühendada.

- Loe

TuffLuffJimmy

6. aprill 2007
Portland, OR
  • 30. juuni 2010
Võta see. Kõige raskem klass üldse (seni). KÕVASTI ÕPPIMA. Ma ei soovitaks tundi veebis läbida. See on kindlasti üks tund, kus sa tahad olla igal loengul ja kus on väga kättesaadav õpetaja, et saaksid esitada laevatäie küsimusi.




just lõpetasin oma esmakursusaasta, btw.

krono1081

Originaalplakat
26. jaanuar 2008
Nublar saar
  • 30. juuni 2010
Tänan teid kogu teabe eest

Noh, ma helistasin kooli, et vahetada klass teise vastu, kuid kahjuks pean selle läbima, et liikuda edasi viimasele 300 taseme kursusele ja oma 400 taseme kursustele, mis on mul kõik alles. Ma ei saa ka seda loobuda, kuna see viib mind alla täistööajaga staatuse ja siis pean maksma rohkem $$$.

Veelgi hullem on see, et minu teine ​​tund, mis mul sel semestril on, on 3D-modelleerimise ja heli sissejuhatus, mille käigus õpilased teevad nullist lühikese 3D-animatsioonifilmi (see tähendab, et mina teen mudeleid, tekstuure, animatsioone jne, samuti heliriba, järelkõned ja heliefektid!). Mingi 'sissejuhatus' ah? Lol. (Mul on niiiii hea meel, et hakkasin aasta tagasi ise Maya õpetama ).

Nii et olen ummikus mõlema klassiga, kuna need on sisuliselt lüüsiklassid ülejäänud kursustele jõudmiseks.

Oh, soovi mulle õnne! Olen üsna kindel, et mul läheb seda vaja


(Hakkasin lugema ka oma diskreetse matemaatika raamatut, see tundub üsna keeruline. Pean värskendama mõningaid harva kasutatavaid andmestruktuure ja ka rekursiooni, kuna see on veel üks asi, mida olen kasutanud vaid käputäis korda ). VÕI

vanaMac

juurde
25. oktoober 2001
  • 30. juuni 2010
Parim matemaatikatund, mis ma kunagi käinud olen

Annan teile teada, et see oli üks lihtsamaid matemaatikatunde, mille ma läbisin, ja üks huvitavamaid. Võimalik, et mul oli see lihtsam, sest see oli huvitav ja mul oli väga hea professor. Leidsin, et minu arvutusseeria on arvutiteaduse jaoks palju raskem ja vähem praktiline. M

mdatwood

juurde
14. aprill 2010
Idarannik, USA
  • 30. juuni 2010
oldMac ütles: Annan teile teada, et see oli üks lihtsamaid matemaatikatunde, mille ma läbisin, ja üks huvitavamaid. Võimalik, et mul oli see lihtsam, sest see oli huvitav ja mul oli väga hea professor. Leidsin, et minu arvutusseeria on arvutiteaduse jaoks palju raskem ja vähem praktiline.

See. Minu CS-kraad nõudis 2 semestrit diskreetset matemaatikat. Minu arvates olid need lõbusad, huvitavad ja mitte nii rasked. Minu jaoks olid need palju paremad kui arvutus.

Diskreetne matemaatika on tõesti nii paljude muude teemade kombinatsioon, et seda on raske ühe postitusega kokku võtta. Kui soovite rohkem teada, peaksite alustama siin .

lee1210

10. jaanuar 2005
Dallas, TX
  • 30. juuni 2010
juurde vanaMac ja mdatwood :
Kas olete targem või töötab teie aju teisiti kui minu oma. Arvan, et ka professoril võis sellega palju pistmist olla, aga minu diskreetne matemaatikatund lõi meile (endale ja klassikaaslastele) jalaga tagumikku.

Põhimõtteliselt oli olemas eeltingimusredel ja igal sammul oli üks rada, mille ebaõnnestumiste määr oli umbes 20–33%. Sa pidid korra ühte klassi kordama ja pärast seda olid programmist väljas. Diskreetne matemaatika tund oli üks neist. Ma ei tea, kas see oli kavandatud või oli 'väljarookimine' lihtsalt range programmi loomulik mõju, kuid mul oli väga hea meel, et mõned neist klassidest piiksusid.

- Loe

krono1081

Originaalplakat
26. jaanuar 2008
Nublar saar
  • 30. juuni 2010
Nii see kool, kus ma praegu olen, asju ajab, neil on palju väljarookimistunde.

Ma olen tegelikult oma kolmandas kolledžis. South Hills Business School -> Penn State University -> ja nüüd tundub, et DeVryl ja DeVryl on kolmest kõige raskemad tunnid (nende füüsikatund on naeruväärselt raske, kõige raskem, mis mul kunagi olnud on). Ma kardan pooleldi näha, mida see klass endaga kaasa toob.

Olen diskreetse matemaatika kohta kuulnud tohutult erinevaid arvamusi, mõned inimesed, keda ma tean, ütlesid, et see oli kõige raskem asi, mida nad kunagi ette võtnud on, teised ütlesid, et see oli üsna lihtne.

Ainekava vaadates läbime kogu 700-leheküljelise raamatu 8 nädalaga ja meil on palju programmeerimisülesandeid, nii et tundub, et see võib olla väike väljakutse lol.

Õnneks on need ülesanded ainult konsool, mitte MFC, nii et saan need oma Macis kirjutada

NT1440

Kaastööline
18. mai 2008
  • 30. juuni 2010
Võttis selle ja ebaõnnestus esimesel korral. Võtan selle sel sügisel uuesti kasutusele, et saaksin oma CS-programmiga edasi minna.

Võin öelda, et isegi kui see alguses tundub lihtne (tegelikult oligi), TURIGE OMA PERSE VÄLJA, kuna see läheb päris raskeks.

Samuti vihkan tõestusi (põhjus, miks ma läbi kukkusin, mida pole mulle ikka veel selgitatud, kuidas see on seotud CS-iga rohkem kui lõbusad asjad nagu loogikaväravad). Kas keegi oskab öelda, miks saavad tõendid CS-tüüpi klassi põhifookuseks? M

mdatwood

juurde
14. aprill 2010
Idarannik, USA
  • 30. juuni 2010
lee1210 ütles: to vanaMac ja mdatwood :
Kas olete targem või töötab teie aju teisiti kui minu oma. Arvan, et ka professoril võis sellega palju pistmist olla, aga minu diskreetne matemaatikatund lõi meile (endale ja klassikaaslastele) jalaga tagumikku.

Põhimõtteliselt oli olemas eeltingimusredel ja igal sammul oli üks rada, mille ebaõnnestumiste määr oli umbes 20–33%. Sa pidid korra ühte klassi kordama ja pärast seda olid programmist väljas. Diskreetne matemaatika tund oli üks neist. Ma ei tea, kas see oli kavandatud või oli 'väljarookimine' lihtsalt range programmi loomulik mõju, kuid mul oli väga hea meel, et mõned neist klassidest piiksusid.

- Loe

Ma ei arva, et olen kellestki targem. Mul oli suurepärane õpetaja (mõlema klassi jaoks sama) ja mulle meeldib väga diskreetne matemaatika, nii et ma õppisin loomulikult rohkem. Mul ei läinud arvutamise tundides peaaegu sama hästi, kuigi soovin, et saaksin neid täna uuesti teha, sest minu üldine huvi matemaatika vastu on pärast seda, kui ma aastaid tagasi lõpetasin.

Ja sul on õigus, minu programmis oli 2 ebaõnnestunud kursust – diskreetne matemaatika ja 1. programmeerimise tund. Mul õnnestus mõlemas A-d, sest mind huvitasid klassid, kus ma vabade kunstide koolis käisin, ja mäletan, et mu hinded tulid välja ja need olid minu peaerialas (CS) A-d ja kõiges muus C-d. Isegi hispaania keeles suutsin paar korda läbi kukkuda

NT1440 ütles: Võtsin selle kätte ja ebaõnnestus esimesel korral. Võtan selle sel sügisel uuesti kasutusele, et saaksin oma CS-programmiga edasi minna.

Võin öelda, et isegi kui see alguses tundub lihtne (tegelikult oligi), TURIGE OMA PERSE VÄLJA, kuna see läheb päris raskeks.

Samuti vihkan tõestusi (põhjus, miks ma läbi kukkusin, mida pole mulle ikka veel selgitatud, kuidas see on seotud CS-iga rohkem kui lõbusad asjad nagu loogikaväravad). Kas keegi oskab öelda, miks saavad tõendid CS-tüüpi klassi põhifookuseks?

Vaadake tõestusi kui mõtlemisharjutust. Selle asemel, et püüda tõendeid pähe õppida, mõista neid. Tõestused on kasulikud, kuna need õpetavad mõtlema loogiliselt (deduktsioon, vastunäide jne...) ja süsteemselt (ärge jäta vahele samme, mis su loogikat sassi ajavad). Sel viisil mõtlemine on kriitilise tähtsusega, kui avastatakse muu hulgas ka vigu raske.

Tahad tõesti kõvasti? Mul oli üks õpetaja, kes eeldas, et õpiksime testi sooritades lisamaterjali. Võrdlesin seda sellega, et mulle õpetati korrutama ja siis sellest piisavalt hästi aru saama, et õppida testis jagamist tegema. Ainus tund, kus ma olen kunagi käinud, nägi mulle õudusunenägusid

krono1081

Originaalplakat
26. jaanuar 2008
Nublar saar
  • 30. juuni 2010
Mul on õnnestunud kõik senised väljarohimise tunnid A-ga läbida. Meil oli 'Arvutiriistvara sissejuhatus', mis sarnanes rohkem süsteemiarhitektuuriga ja käsitles loogikaväravaid, mäluhaldust ja palju x86 monteerijaid. See oli esimene programmeerimise tund, mis mul DeVrys oli. Pidime kirjutama andmete tihendamise ja tegema madala taseme graafikatööd. Mul oli nii hea meel, et olin juba C ja C++ keelega hästi kursis, sest x86 assembler oli hoopis teine ​​loom. Ma tean, et olin üks käputäiest, kes läbi sai.

Siis nende kohutav (nagu raskes, mitte jubeda sisuga) füüsikatund. Ma ei suutnud uskuda, kui meeletult raske see oli. Sain Penn State'is füüsikas A ja arvasin, et olen füüsikas hea. Sain ka DeVry füüsikatunnis A, aga omg tõsiselt, see materjal oli nii kohutavalt raske ja ma pidin selle nimel kõvasti tööd tegema. Muidugi kujundavad nad võrgus olles kõik nii, et see poleks guugeldatav, ja kiusavad, öeldes, et kõik on 'avatud raamatud, avage märkmed, avatud internet'. Kui materjali ei tunne, siis läbi ei saa. Tean juba kahte inimest, kes kukkusid koolist välja, kuna arvasid, et neil pole vaja õppida, ja oskasid vastuseid googeldada. Olles neist aasta ees, üritasin neid hoiatada, kuid tulutult. Alati leidub neid, kes valivad laisa tee.

Igatahes, ma olen seda diskreetse matemaatika raamatut lugenud viimased paar tundi ja pean ütlema, et see on päris huvitav ja ma näen, kus see oleks üsna rakendatav. (Teen ka kõik programmeerimisharjutused, et saada edumaa) Tunnid algavad 5 päeva pärast XD M

mdatwood

juurde
14. aprill 2010
Idarannik, USA
  • 30. juuni 2010
Edu sulle ja jätka samas vaimus!

Ma armastan kooli. Lõpetasin MsCS-i 2 aastat tagasi ja hakkan jälle tundidest puudust tundma. Mulle meeldis eriti oma pr, sest õpetajad on vähem nagu õpetajad ja rohkem eakaaslased ning tunnid on rohkem keskendunud. Olen mõelnud doktorikraadile, kuid läheduses pole ühtegi kooli, mis pakuks midagi CS-ga seonduvat ja ma peaksin töölt lahkuma ja minema tagasi ramen-nuudlite juurde. Teine asi on see, et ma olen väga generalist ja see ei sobi tavaliselt doktorikraadiga, mille eesmärk on sageli saada ühe asja eksperdiks.

Kui teil on veel kooliga seotud küsimusi, küsige kindlasti. Minu igapäevatöö ei esita mulle peaaegu samamoodi väljakutseid.

krono1081

Originaalplakat
26. jaanuar 2008
Nublar saar
  • 30. juuni 2010
Mulle meeldiks minna magistriõppesse. Tegelikult ma plaanin seda. Olen otsinud igasuguseid kohti, et saada meistreid (eriti DigiPen, kuna olen alati tahtnud sinna minna ja kavatsen Redmondis elada).

Mis naljakas, on tagasi keskkoolis, ma VIHKASIN kooli ega tahtnud isegi ülikooli minna. Arvasin, et olen matemaatikas halb ja kõik asjad, mis keskkoolis läbi kukkusin (ka füüsikas).

Siis ühel päeval see klikkis, ma ei olnud nendes asjades halb, mul olid lihtsalt halvad õpetajad. (Tõesti, ma ei saanud matemaatikatunnis kunagi oma küsimustele vastust:/ ja see oli enne, kui mul oli Interneti-ühendus). Seejärel mõistsin, et igaüks võib kõike õppida, see on kõik, kuidas sellega kokku puutute. Kui ühe inimese õpetamisstiil ei pane asju klõpsu tegema, minge veebi või raamatupoodi ja leidke mõni muu stiil.

Seejärel alustasin ülikoolis (üks minu kolmest) ja hakkasin saama kõigis oma klassides kõiki A-d, sealhulgas tundides, mis minu arvates olid keskkoolis rasked (matemaatika, füüsika). Sain aru, et kuigi kool võib olla oluline, on iseõppimine olulisem ja see on viis koolist maksimumi saamiseks. Ma arvan, et see on põhjus, miks ma võtsin veebikoolis sama palju sära kui ma tegin, sest see võimaldas mul kogu aeg ise õppida ja ma tõesti tunnen, et saan esimest korda elus oma haridusest raha väärt. (Tunnistan siiski, ma olin alguses TÕESTI skeptiline!).

Muidugi on ikka veel loenguid ja õppejõududega suhtlemist (ja kõik minu kooli veebiprofessorid on tavaprofessorid erinevates tavalistes ülikoolilinnakutes), kuid suur osa tööst jääb õpilase uurimiseks ja väljamõtlemiseks ning mulle meeldib. et. IMO õpid rohkem nii, et pead ise probleeme lahendama ja olema leidlik, mitte lusikaga toidetuna.

Igatahes piisab minu puutujast. Ma tahan magistrit....(aga enne pean saama oma bakalaureuse...see on järgmisel suvel!)

pilot Error

12. aprill 2006
Long Island
  • 1. juuli 2010
chrono1081 ütles: Mulle meeldiks minna magistriõppesse.

Kui sa just haridust ei tee, siis ma ei viitsiks. See pole minu karjäärile absoluutselt mitte midagi teinud.

Tagantjärele mõeldes oleksin läinud MBA-ks rahanduses või rahvusvahelises äris. Need on palju kasulikumad kraadi võrra. Tõenäoliselt ei hakka te programmi igavesti, MBA kraad viib teid CIO või CTO töökohaks ettevalmistamisel palju kaugemale. Mul on sõber, kellest sai suure panga COO, peamiselt tänu oma MBA-le.

Reaalsus on see, et MSCS-kraad ei õpeta teile palju rohkem, kui reaalses maailmas õpite. Kui soovite, võiksite tõenäoliselt minna MBA-sse ja võtta valikainena 1 või 2 CS-klassi.

nofunsir

Peatatud
30. detsember 2009
Reno
  • 1. juuli 2010
Mis ON diskreetne matemaatika

Diskreetne matemaatika paneb määratletavatesse terminitesse kõik need omapärased matemaatikaideed, mida olete kogu oma elu teadnud, kuid millel pole kunagi olnud nime ega määratletud protsessi.

Näiteks asjade tõestamine. (mitte tingimata nagu tõestused geomeetrias/algebras)

Kui X viitab Y-le ja Y tähendab Z, siis peate järeldama, et X tähendab Z. Samuti tähendab notZ mitteX. (Seal on ka sümbolid, mida õpid... ja see läheb oluliselt keerulisemaks, aga saate aru.)

Või kui mitu võimalust on 6 inimese paigutamiseks 10-liikmelisest rühmast (6 naist ja 4 meest) 6 toolile, kui toolide rea ühes otsas peab olema mees.

Või kui mitu numbrit vahemikus 1 kuni 1 000 000 jagub 11-ga?

Või sellised asjad nagu 'lõpmatuseni lugemine' ehk tõestus induktsiooni abil: väite tõestamine on tõene, sest A) saate tõestada sammu 1 ja B) saate ka tõestada, et 'kui väide on tõene sammu n kohta, on see ka tõene sammu n+1' --> jaoks on seega esialgne väide tõestatud

Uskuge või mitte, tegelikult on nende asjade jaoks valemid.

Minu nõuanne: (Mul on A, mitte ainult A-)

Enne tundi lugege peatükkide kokkuvõtteid. (et end segadusttekitavate terminitega kurssi viia)

Lugege ja tehke näiteid!

Tehke head tööd mis tahes projektiga, mille õpetaja annab. (kuna testid võivad olla hirmutavad)

Varuge testidele aega, see on üks neist ainetest, kus õpetaja saab esitada tõeliselt IMEID trikiküsimusi.

Kui olete ummikus, googeldage HW küsimusi koos jutumärkidega. Enamik raamatuid küsib täpselt samu küsimusi.

Hoidke raamat.

saltyzoo

4. oktoober 2007
  • 1. juuli 2010
Keskmise inimese jaoks, kellel on programmeerimiseks sobiv sobivus ja andekus, on diskreetne matemaatika üks lõbusamaid ja lihtsamaid tunde, mida kraadi saamiseks läbida. M

mdatwood

juurde
14. aprill 2010
Idarannik, USA
  • 1. juuli 2010
pilotError ütles: Kui te ei hakka õppima, siis ma ei viitsiks. See pole minu karjäärile absoluutselt mitte midagi teinud.

Tagantjärele mõeldes oleksin läinud MBA-ks rahanduses või rahvusvahelises äris. Need on palju kasulikumad kraadi võrra. Tõenäoliselt ei hakka te programmi igavesti, MBA kraad viib teid CIO või CTO töökohaks ettevalmistamisel palju kaugemale. Mul on sõber, kellest sai suure panga COO, peamiselt tänu oma MBA-le.

Reaalsus on see, et MSCS-kraad ei õpeta teile palju rohkem, kui reaalses maailmas õpite. Kui soovite, võiksite tõenäoliselt minna MBA-sse ja võtta valikainena 1 või 2 CS-klassi.

Igaühe läbisõit on erinev, kuid ma vaatan tänapäeval MBA-sid kui kümmet peenraha. Samuti ei kujuta ma ette, et kui te ei omanda MBA-d ühest suurest nimekast koolist, on see võti suures pangas COO-na tööle asumisel. Suurtel parukatel, mida ma ettevõtetes isiklikult tean, on erinevad kraadid ärist muusikani, filosoofiani ja üldse mitte midagi. Tõestatud võime on tähtsam kui miski muu.

Seda öeldes ei jätaks ma tehnoloogina kunagi äri mõistmist (tarkvara on enamasti kirjutatud äriprobleemide lahendamiseks). Kui kavatseksin minna kooliga äriteele, valiksin üldise MBA asemel rahanduse. Chicagos on üks kool, mis pakub finantsinseneri programmi, kus saate õppida, mida paljud kutid teevad, kuid ma lähen nüüd teemast veidi kõrvale.

Üldiselt tähendab aga väga harva mõne kraadi saamine, välja arvatud võib-olla bakalaureus, automaatselt tööd või rohkem raha. Lisaks, mida kauem aega tagasi kraad lõpetati, seda vähem on sellel tähtsust. Mida minu MsCS on minu heaks teinud, on see, et kohtusin paljude inimestega, kellega töötan praegu erinevate projektide kallal, mis võivad muutuda palju paremaks tööks kui praegu. Paljud suured tehnoloogiaettevõtted, millest me igapäevaselt räägime, said alguse sellest, et mõned tehnikaspetsialistid lõid põhikoolis idee kokku.

Ühesõnaga, tee seda, mis sulle meeldib, tee seda hästi, ole selle vastu kirglik ja asjad lähevad korda.

krono1081

Originaalplakat
26. jaanuar 2008
Nublar saar
  • 2. juuli 2010
@pilotError – ma arvan, et haridus võib olla midagi, mis mulle tee peal meeldiks. Ma arvan, et oleks tore olla keskkoolis informaatikaõpetaja või midagi sellist. Mul on sõpru, kes on õpetajad ja neil kõigil oli bakalaureusekraad, kuid töökoha säilitamiseks pidid nad minema magistrikraadi saamiseks. Ma arvan, et see on minu osariigis uus nõue.

@nofunsir ja saltyzoo – olen raamatus juba märganud imelikke trikkküsimusi, mille lahendamiseks olen pidanud programme kirjutama (mis on hea, kuna see on selline asi, mille jaoks ma pole kunagi varem programme kirjutanud).

Küsimused 'kuidas mustkunstnike kaarditrikki matemaatiliselt lahendada' on minu jaoks kleebised, sest ma rikun reegleid pidevalt, lol, kuid need on minu enda hooletud vead. Ma arvan, et see tund mulle siiski meeldib ja ma näen, et see on väga rakendatav, rohkem kui enamus muu matemaatika, mille olen arvutiteadusesse võtnud.

@mdatwood – ma tean, mida sa mõtled, et kraadid ei teeni rohkem raha. Ma teenin ligikaudu kolmekordselt sellest, mida mu kraadi omavad sõbrad teevad, ja mul pole kraadi, aga mul on PALJU kogemusi, neil mitte.

Kahjuks on minu kogemus IT-valdkonnas, mis puudutab riistvara, nagu serverid, võrgud jne. Mul pole professionaalset programmeerimiskogemust, on ainult harrastaja, mis mind hirmutab. Mis veelgi hullem on see, et ma tean koolis, kus ma praegu käin, inimesed nalja teevad (DeVry), miks ma ei tea, sest kolmest kolledžist, kus ma käisin (kaasa arvatud Penn State), on DeVry ainus, kus ma tunnen end olevat. saan oma raha väärt. Võib-olla sellepärast, et nad aktsepteerivad peaaegu kõiki lol. Ma lihtsalt ei taha, et tööandja näeks mu CV-d ja eeldaks, et olen valitud kooli tõttu väärtusetu : / Ma töötasin oma @$$ maha, et saada oma hinded.

Võitlemaks potentsiaalselt reaalse stsenaariumiga, mille puhul mind hinnatakse minu kooli põhjal, olen töötanud portfoolio kallal (loodetavasti hindavad nad mind portfoolio järgi). Olen õpetanud endale Mayat, loogikat (selle jaoks veel natuke uus), Photoshopi, Corel Painterit, C++, C, Objective-C, Unity3D, ZBrushi ja olen neis kõigis väga vilunud (v.a loogika, alles õpin selle läbi ja lõhki). Mul on mitu lõpetatud mänguprojekti, kus olen loonud kõik nullist. Vaatan praegu neid projekte uuesti, optimeerin oma mõnda aega tagasi kirjutatud koodi ja teen uuesti kunstiteoseid ja muusikat.

Kui te pole siiani arvanud, et proovin mängutööstuses tööd, siis järgmiseks suveks saan teada, kas olen edukas või mitte, sest siis, kui ma lõpetan XD
See on minu jaoks SUUR õnnemäng, kuna lahkun oma praegusest töökohast, et täita oma unistust saada mänguprogrammeerijaks. Ma hoolitsen selle eest, et see toimiks.

Loodan programmeerimistööle, kuid võtan kõik, mis võimalik, et jalg ukse vahele saada M

mdatwood

juurde
14. aprill 2010
Idarannik, USA
  • 2. juuli 2010
krono,

Ma ei ütle kindlasti, et kraadid on kasutud, eriti bakalaureusekraad, kuna paljud ettevõtted nõuavad sõelumisprotsessi läbimiseks mingit sorti. Lisaks aitab CS kraadi omandamine iseõppinud inimesel õppida asju, millest nad isegi ei teadnud, et nad ei tea.

Minu kommentaar puudutas peamiselt kõrgharidust. Sel hetkel peate lihtsalt tahtma kraadi isikliku rahulolu ja kasvu jaoks, sest need muutuvad harva automaatseks rahaks või töökohtadeks.

Arvan, et teie portfelliga olete juba kõverast ees. Probleem, millega te kokku puutute, on see, et kõik tahavad olla mängu programmeerijad, et ettevõtted saaksid valida ja maksta nagu jama. Pole eriti lõbus. Tundub, et olete väga osav, nii et kui see ei õnnestu, võite minna tagasi ettevõtte programmeerimisele ja teenida lihtsat raha, seejärel mängida iPhone'i mänge. Rääkides sellest, kas see on midagi, millele olete juba mõelnud? Oma asjadega tegelemine iPhone'i mängude loomisel toob palju rohkem potentsiaali kui mängufirmas töötamine.

BTW, ma olen intervjueerinud palju inimesi ja enamik neist on olnud kohutavad. Võin vaid soovida, et keegi tuleks portfelli ja teie suhtumisega

krono1081

Originaalplakat
26. jaanuar 2008
Nublar saar
  • 2. juuli 2010
mdatwood ütles: Chrono,

Ma ei ütle kindlasti, et kraadid on kasutud, eriti bakalaureusekraad, kuna paljud ettevõtted nõuavad sõelumisprotsessi läbimiseks mingit sorti. Lisaks aitab CS kraadi omandamine iseõppinud inimesel õppida asju, millest nad isegi ei teadnud, et nad ei tea.

Ma ei arvanud, et sa seda üldse mõtled. Vabandust, et ma just oma postitust uuesti lugesin ja sain aru, et see kõlas totralt. See ei olnud minu eesmärk

Nõustun CS kraadiga, mõnikord soovin, et läheksin sellele teele, sest kuigi ma uurin palju, on asju, mida ma ei tea, kuid ma ei tea. iTunes U aitab selles osas palju, sest ma laadin alati CS-i loenguid ja vaatan neid. Tunnen, et mu baasid on päris hästi kaetud ja mul on head üldteadmised arvutiteaduse erinevatest peamistest valdkondadest, kuid alati on veel nii palju õppida.

Mis puudutab ettevõtte programmeerimist, siis olen ka sellele palju mõelnud. Mulle meeldiks töötada mängustuudios, et näha, kuidas see pärismaailmas välja näeb, kuid kahjuks on enamikus kohtades jama ja sinna on raske sisse pääseda.

Korporatiivses keskkonnas töötamine ja mängude tegemine on minu jaoks tegelikult üsna ahvatlev, sest (ma tean, et see kõlab isekalt, aga...) Mulle meeldib, et kõik mängu aspektid on minu kontrolli all ja mulle meeldib seda kõike luua. mina ise. Ma tean, et reaalses maailmas see nii ei tööta, kuid seepärast meeldib mulle harrastajate mängude arendamine, sest harrastusarendus töötab tavaliselt nii. Mulle meeldib ka vabaajamängude turg rohkem kui mainstream, sest saate luua peaaegu kõike, mida soovite, mitte ainult seda, mis hästi müüb.

Nii palju mõtlemisainet ja kõigest aasta on jäänud teha! TO

Kiko Doran

4. september 2011
  • 4. september 2011
See võib aidata

Diskreetses matemaatikas teete palju tõetabeleid. Laadige see vidin alla:
http://www.apple.com/downloads/dashboard/calculate_convert/truthtablewidget_christiangottschall.html

ja siin on mõned juhised, mida arendaja peab aitama teil asju sisestada:
http://logik.phl.univie.ac.at/~chris/Logikwidget/index-en.html

Säästsin palju aega, kui püüdsin leida, kas asjad on loogiliselt samaväärsed, tautoloogiad või vastuolud jne...

Loodetavasti aitab. Võtsin mõned doktorantuurikursused, kui olin viis aastat tagasi Iraagis, ja tean, et mõnikord lõi see kogu lugemisega mu tagumikku. Pidage vastu ja ärge laske diskreetsest matemaatikast end üle koormata. See pole nii raske, kui lõdvestad ja õpid kõvasti. See on üldiselt abiks programmeerimisloogikas...

Kiko Doran Viimati muudetud: 4. september 2011 M

mmendoza27

18. oktoober 2007
  • 7. september 2011
See on tõesti huvitav teema. Tegelikult vaatasin lihtsalt oma tulevasi tunde ette ja pean oma põhiõppe jaoks võtma diskreetse matemaatika, matemaatilised alused ja algoritmide analüüsi. Need kuuluvad matemaatika teooria alla ja ma võin võtta ka valikaineid, mis võivad teistes matemaatikaainetes (nt lineaaralgebra) erineda. Mõtlen Java jaoks mõeldud andmestruktuuride raamatu hankimisele ja selle lugemisele, et valmistuda nendeks tulevasteks tundideks. Kindlasti nautisin seda lõime ja nägin, et teised inimesed on programmeerimisest sama entusiastlikud kui mina. M

mydogisbox

16. jaanuar 2011
  • 7. september 2011
NT1440 ütles: Kas keegi oskab öelda, miks saavad tõendid CS-tüüpi klassi põhifookuseks?

Ma ütleksin selle tegelikult vastupidi: miks peaksid teil olema CS-tunnid, kus tõestused pole põhirõhk? Et mõista, miks peate vaatama, mis on arvutiteadus. Et mitte liiga pedantne olla, aga arvutiteadus on teadus. Wikipedia sissekandest teaduse kohta:

Teadus (ladina keelest: scientia, mis tähendab 'teadmisi') on süstemaatiline ettevõtmine, mis kogub ja korrastab teadmisi universumi kohta kontrollitavate seletuste ja ennustuste kujul.​
Põhimõtteliselt on arvutiteadus arvutite ja arvutatavuse süstemaatiline uurimine. Asjaolu, et enamik inimesi omandab CS kraadi, et saada programmeerimise (loe inseneri) ametikohti, peegeldab minu arvates peamiselt kahte asja.

Esiteks ei ole arvutiteadus kui distsipliin eriti praktiline. Muid valdkondi (nagu matemaatika või teadusharud) kipub tööstus rahastama viisil, mida arvutiteadus erinevatel põhjustel ei tee. Selle tulemusena sõltub arvutiteadus programmeerijatest, et nad suurendaksid oma kraadide arvu (kuigi see muutub tarkvarainseneri kraadide loomisega mõnes koolis).

Teiseks nõuab arvutite/arvutatavuse õppimine programmeerimise oskust ja vastupidi, arvutiarendaja väärtuslik omadus on see, et ollakse hästi kursis sellega, mis on arvutatav.

Niisiis, te küsite, miks arvutiteaduse kursused keskenduvad tõestustele, ja vastuseks küsin, miks ükski CS-kursus ei keskendu tõestustele. Viimati muudetud: 7. september 2011 S

Sander

juurde
24. aprill 2008
  • 8. september 2011
chrono1081 ütles: Korporatiivkeskkonnas töötamine ja mängude tegemine on minu jaoks tegelikult üsna ahvatlev, sest (ma tean, et see kõlab isekalt, aga...) Mulle meeldib, et kõik mängu aspektid on minu kontrolli all ja mulle meeldib luua seda kõike ise. Ma tean, et reaalses maailmas see nii ei tööta, kuid seepärast meeldib mulle harrastajate mängude arendamine, sest harrastusarendus töötab tavaliselt nii.

Kui ma peaksin teie CV oma lauale panema ja loeksin seda lõime, mida ma teie intervjuuks valmistudes natuke guugeldasin, teaksin, mis suunas ma intervjuud suunan.

Sa tundud väga andekas ja töökas igakülgne. Sulle meeldib võtta kontroll ja vastutus ning asjad lõpule viia. See on hea, eriti kuna siin Hollandis pole ebatavaline, et algusest peale pakutakse piiramatut lepingut (st mitte ajutist ega proovilepingut). See tähendab, et ma pean olema ettevaatlik, et mitte palgata 'ühe trikiga ponisid', kui me just ei oleks ütlema vajadus teatud eriala järele. Niisiis, see osa on kaetud.

Kuid me püüame ka 'primadonnad' välja rookida. Esitaksin teile kindlasti mõned olukorraga seotud küsimused selle kohta, kas peate töö teistele delegeerima ja kuidas te sellega tegeleksite. Keegi, kes teab kõike paremini kui keegi teine, on kena ja kõik, aga meie teha teil on rohkem tööd, kui saate ise hakkama saada. Kui hästi sa teistega mängid? Kas saate lasta asjadel minna? A-punkti andmine lõputööle, kuna tegite oma osa A-ga ja jätsite teise poole vähem andekale mehele, kes sai B, on ikkagi parem kui kogusumma C hinde andmine, sest lõpetasite 150% tööst. A-ga, kuid viimast 50% ei saanud kunagi tehtud...

Lihtsalt natuke mõtlemisainet.